Nyitólap
|
Toplista
|
Regisztráció
|
MyStat Extra
|
Adminisztráció
|
Kapcsolat
Médiaajánlat
Regisztráció
Az alábbi egyszerű űrlapot kitöltve 1 percen belül megkaphatod saját MyStat ingyenes webstatisztikádat. Válassz felhasználói nevet és jelszót, add meg valós e-mail címed!
Felhasználói név
Minimum 5, maximum 20 karakter legyen!
Jelszó
Minimum 5, maximum 15 karakter legyen!
Jelszó újra
Gépeld be ismét a jelszavad.
Név
Add meg teljes neved.
E-mail cím
Valós címet adj meg!
Szabályzat
SZABÁLYZAT /MyStat Classic/ 1. A szolgáltatás ingyenes és bárki számára szabadon, korlátlanul igénybe vehető. E kitételtől csak a következő esetek valamelyikében tér el a szolgáltató. 1/a. A rendszerbe magyar nyelvű tartalommal (nem felétlenül magyar szerveren) felöltött weboldal regisztrálható. Olyan oldal minősül magyar tartalommal feltöltöttnek, melynek látogatói országok szerinti bontásban legalább 75%-ban .hu domainről érkeznek. 1/b. Amennyiben az oldal látogattottsága egy mindenkor meghatározott értéket meghalad, a szolgáltató jogosult a szolgáltatás korlátozására oly módon, hogy a látogatók részletes adatait nem méri. 1/c. Nem regisztrálható, és azonnali törléssel jár minden, nem valódi tartalommal feltöltött oldal illetve azon regisztráció, mely adatait bármely módon meghamisították, vagy kísérletet tettek rá. A szolgáltató fenntartja magának a jogot bármely oldal törlésére a rendszerből indoklás és előzetes figyelmeztetés nélkül. 2. A szolgáltatás akár teljes mértékben reklámmentes, mely az alábbiak szerint értendő. 2/1. Az oldalon elhelyezett számláló kód választható rejtett üzemmódban való müködtetése, mely esetben az oldalon egy 1x1 pixel nagyságú átlátszó .gif kép jelenik meg. 2/2. A szolgáltató a regisztrált e-mail címekre maximum heti 1 alkalommal hírlevelet küldhet, mely reklám tartalmú lehet. 3. Adatfeldolgozás: Ezen szolgáltatás a GDPR értelmében adatfeldozásnak minősül, a Szolgáltató tehát Adatfeldolgozóként, a szolgáltatást igénybe vevő pedig Adatkezelőként jelenik meg. 3/1. A Szolgáltató az Adatkezelő megbízásából gyűjti és kezeli az adatokat. 3/2. Mindenki aki regisztrál a rendszerbe és elhelyezi a kapott kódot a saját honlapján Adatkezelőnek minősül és az adatkezelés jogszerűségéért az Adatkezelő felel. 3/3. Az adatfeldolgozás során a Szolgáltató biztosítja rendszereinek bizalmas jellegét, integritását, ellenálló képességét. A kiszolgáló szervereket Magyarországon üzemeltetjük. A szerverekhez harmadik fél nem rendelkezik olyan hozzáféréssel, amely a tárolt adatok jogosulatlan megismerését eredményezheti. 3/4. A rendszer sütiket helyez el a regisztrált honlapok látogatóinak gépén. A sütik célja: azonosítani hogy a látogató járt-e már az adott honlapon. 3/4. Minden további gyűjtött és feldolgozott adat anonimizálásra és aggregálásra kerül, ennek értelmében nem tartalmaznak személyes adatnak minősülő információt. 3/5. Adatfeldolgozást végző cég adatai: PlexNET Informatikai Kft. 8441 Márkó, Búzavirág u. 9. Telefon: +36702436090, E-mail: info@mystat.hu 3/6. A szolgáltató adatvédelmi felelőse a mindenkori üzemeltető cég ügyvezetője. SZABÁLYZAT /MyStat Extra esetén a fentieken túl/ 4/1. A szolgáltatás fizetős szolgáltatás, melynek díja a www.mystat.hu oldalon feltüntetett összeg. Az előfizető az előfizetési díj fejébe a fenti oldalon megjelölt extra szolgáltatásokat kapja. 4/2. Az előre kifizetett díj visszafizetésére csak abban az esetben van lehetőség, ha a szolgáltatónak felróható okból nem kerül a szolgáltatás maradéktalanul átadásra. 4/3. A szolgáltató jogosult bármely előfizető regisztrációját elutasítani, a megfizetett díj visszaküldésével egyidejüleg. 4/4. A szolgáltató a szolgáltatásról számlát állít ki, melyet a megrendelő által megadott postacímre postáz. (csak magyarországi címre áll módunkban számlát kiállítani és postázni!) A szolgáltató jogosult a fenti szabályzat egyoldalú, bejelentés nélküli megváltoztatására.
A szabályzatot figyelmesen olvasd el!
A szabályzatot elfogadom
Adatkezelés
A fent megadott személyes adataim kezeléséhez hozzájárulok.
Adatkezelési tájékoztató >>>
Biztonsági kód
Másold ide az itt látható számot!
SSD cloud tárhely
© PlexNET Kft. - Minden jog fenntartva!